Allah ne verdiyse çat diye konuşmak lazım....
Başta tokat yemek bile mümkündür ama kalıcı iz bırakır....
Ertesi gün, haklıyken haksız duruma düşen hanım ablamız kızgın ama kırgın özürle döner en kötü.
Sonrası zaten gelir. ( yediğimiz tokatla kalma ihtimalimiz çok düşük, en kötü ihtimalle yani. )