4-5 gün üst üste devamlı yaz (ama saçmalama) sonra 2-3 gün yazma.
Devamı bu aşamalar geçtikten sonra
Taktik iyiymiş.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:07:13 -->-> Daha önceki mesaj 02:03:11 --
Tavsiyelerimi ciddiye almanı öneririm.
Asla kıza, kız arkadaşlarıyla konuşabileceği türden muhabetler açma. Dizi muhabbeti açma, onu bunu eleştirip dedikodu muhabbeti açarsa girme. Seninle kız arkadaşlarıyla konuşabileceği şeyleri konuşmasın. Yoksa kanka olursunuz benden söylemesi.
Ne konuşayım da sıkılmasın dersen gelecek planlarından bahset. İdeallerini anlat abart hatta sonra kıza sor senin gelecek planların ne diye.
Sonra benim bi planım daha var ama zamanı gelince sana anlatıcam de. merak ettir.
1 hafta sonra hani bi planım var demiştim ya diye konuya gir, birlikte plan yapabiliriz belki de o zaten ordan anlar.
Bu taktiği de tüm r10 a vermiş olayım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:08:29 -->-> Daha önceki mesaj 02:07:13 --
Çok da yazışmayın sana bi planım var demiştim ya kısmını yüz yüze yapman gerekiyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:09:30 -->-> Daha önceki mesaj 02:08:29 --
Meşgul olduğun izlenimini vermeyi de ihmal etme seni boş beleş sanmasın. İşi gücü yok bana yazıyo gamsız serseri vs diye düşünmesin

Sosyal olaylara ne kadar üzüldüğünü anlat mesela duyarlı biri olmaya çalış. gerçekten ol ama.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:11:15 -->-> Daha önceki mesaj 02:09:30 --
@ErdeM arkadaşın dediğini yapma kız dengesiz olduğunu düşünebilir

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:12:09 -->-> Daha önceki mesaj 02:11:15 --
Bu arada Erdem sen dengesiz değilsin superman olduğunu düşünüyorum alınma bana

gaza geldim en geçerli taktiği vereyim dedim gençler mutlu olsun diye