Arkadaşlar, önerileriniz için çok ama çok teşekkür ederim.
Yorumlarınızın çoğuna bayıldım gerçekten.

Şöyle bir şey var, ben kıza açılsam hayır dese, bir daha onun yüzüne bakamam. Yani çevremiz aynı her an karşıma çıkabilir, o durumda beni korkutuyor. Dün akşam "uyumadın mı?" diye mesaj attım, "şimdi uyuyorum iyi geceler sjsjsj" diye cevap yazdı.

Yani sürekli konuşmaya çalışıyorum, onun hiç sıkıldığını hissetmedim hep gülüyor.

Şu durumda benim acayip sinirimi bozuyor, durumlarını beğenen kişilerin büyük çoğunluğu erkek. Ve bir şey söyleyememekte sinir bozucu.
Ben en iyisi yavaş yavaş gideyim, ona ilgi gösterdiğimi hissettireyim, onu sahipleneyim.
Öneri 1:
Kızla açılamıyorsan dolaylı yoldan anlat kardeşim:
Sanırım beşiktaşlısın, eğer kız fenerliyse:
Siyah beyaz dünyamda SARIna LACİVERT olabilir miyim
Öneri 2:
Her gece uyumadan önce konuşuyorsunuz madem şunu da diyebilirsin;
Yatmadan önce bir prensesle konuşuyorum ama rüyalarımda göremiyorum. Rüyalarımdaki prensesim olur musun?