Konu
Kızla nasıl konuşabilirim?
25-03-2015, 19:21:38
#54
kodak
Her şeyi boşver, ben geciktim yaşadıklarımı oku, sen kendiliğinden yazacaksın..
https://www.r10.net/sorum-var/1418395...evaba-r10.html