• 12-03-2015, 17:00:09
    #73
    hakan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ben Özel levent hastanesinde oldum. Eğer muayene olmak istersen doktorun ismini vereyim, zaten bir kere muayene olunca hemen ameliyat olmak istiyorsun. Çok güvenilir bir doktor.
    Saygılarımla
    istanbula gelmem pek mümkün değil Bursa'da yaşıyorum
  • 12-03-2015, 17:44:16
    #74
    EA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktordan geliyorum medical park bursada muayene oldum
    doktorum kemik eğriliğiyle beraber burnumda et olduğunu mutlaka ameliyat olmam gerektiğini söyledi.
    son 2 aydır baya kötü nefes aldıkça burnuma bişey tıkanıyormuş gibi oluyor.

    sormak istediğim arkadaşım nefeste düzelmen ne durumda tavsiye edermisin?

    devlet hastanesinde kötü tecrübe yaşamış birisiyim orda ameliyat olmak istemiyorum.

    Medicalde ssklı olarak aynı gün taburcu olarak burun ameliyatı için 750 tl ücret istendi.

    ne yapmalı?
    Devlet hastaneasinde olma zaten hayatında kaç defa ameliyat oluyorsun zaten özelde ol ve fiyat 750 tl çok uygun.Bizim burada dandik hastane bile 1000 tl istiyordu tabi doktor tanıdık yinede 1000 tl istiyor . Burun etini hangi yöntem ile yapacıgıda bağlı lazer vs degisik yöntemler var
  • 12-03-2015, 17:58:33
    #75
    Geçmiş olsun. Bende 2010 yılında septum deviasyonu ameliyatı oldum. Dediğiniz gibi zor kısmı sadece tamponlar ve tamponların çıkması. Lakin ben de septum deviasyondan sonra septum perforasyonu çıktı bu sefer ve çok illet birşey nefes almakta zorlanıyorum burun içinde sürekli kuruma, kanamalar oluyor.
  • 12-03-2015, 18:06:17
    #76
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet hastaneasinde olma zaten hayatında kaç defa ameliyat oluyorsun zaten özelde ol ve fiyat 750 tl çok uygun.Bizim burada dandik hastane bile 1000 tl istiyordu tabi doktor tanıdık yinede 1000 tl istiyor . Burun etini hangi yöntem ile yapacıgıda bağlı lazer vs degisik yöntemler var
    ne sormam gerektiğini bilemediğim için lazer vs soramadım açıkçası nasıl olacağını bende sizin gibi düşünüyorum özelde olmak lazım mutlaka

    gelecek hafta perşembe günü ameliyat olmak istiyorum Doktorla yarın tekrar görüşeceğim.

    burun eti için hangi yöntem daha sağlıklıdır lazer vs ?

    çokta kafamı bulandırmak istemiyorum dün gece doktora gitmeye karar vermeden önce internette bir sürü safsata okudum canım sıkıldı.

    bendeki durum şu burun sol deliğine kamera neredeyse girmiyordu kemik eğriliği o tarafa doğru

    sağ burun deliğinde de konkaların (burun eti demekmiş) kapattığını söyledi doktor.

    Benim burun iptal kısacası.

    yakın çevremde de ameliyat olmuş kimse yok soramıyorum.

    Merak ettiklerim

    Nefes alışverişinde kaç içinde oh be dünya varmış diyecek duruma gelebilirim?

    2 gün sonra işe dönebileceğimi söyledi doktor sızı ağrı çalışmaya engel olabilecek düzeyde mi olur?

    Ameliyat sonrasında Koku almayla ilgili sıkıntı yaşanma olasılığı var mı?

    cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden
  • 12-03-2015, 18:10:45
    #77
    EA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne sormam gerektiğini bilemediğim için lazer vs soramadım açıkçası nasıl olacağını bende sizin gibi düşünüyorum özelde olmak lazım mutlaka

    gelecek hafta perşembe günü ameliyat olmak istiyorum Doktorla yarın tekrar görüşeceğim.

    burun eti için hangi yöntem daha sağlıklıdır lazer vs ?

    çokta kafamı bulandırmak istemiyorum dün gece doktora gitmeye karar vermeden önce internette bir sürü safsata okudum canım sıkıldı.

    bendeki durum şu burun sol deliğine kamera neredeyse girmiyordu kemik eğriliği o tarafa doğru

    sağ burun deliğinde de konkaların (burun eti demekmiş) kapattığını söyledi doktor.

    Benim burun iptal kısacası.

    yakın çevremde de ameliyat olmuş kimse yok soramıyorum.

    Merak ettiklerim

    Nefes alışverişinde kaç içinde oh be dünya varmış diyecek duruma gelebilirim?

    2 gün sonra işe dönebileceğimi söyledi doktor sızı ağrı çalışmaya engel olabilecek düzeyde mi olur?

    Ameliyat sonrasında Koku almayla ilgili sıkıntı yaşanma olasılığı var mı?

    cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden
    Bende bu sene olacam 3-4 ay sonra . Bende ertele ertele bu yaza olmayı düsünüyorum ama okuduguma göre 1 hafta dinlenmen en iyisidir çünkü burnundan kan vs gelecek 2 gün çok az.Nefes alış veriste 1 ay sonra geliyormus çünkü kabuklar o zaman gidiyormus yani komple güzel nefes için 1 ay yazıyordu ameliyat olan arkadas

    http://www.zayiflamayontemlerim.gen....ti-ameliyatim/


    Koku içinde daha iyi koku alacaksın artık burnun daha iyi nefes alacagı için
  • 12-03-2015, 18:57:35
    #78
    vazgeçtim youtube videolarından sonra kalsın birkaç sene daha
  • 12-03-2015, 19:26:22
    #79
    Arkadaslar bende olacagim burunda kemik yamuklugu ve burun ortasinda kist seklinde dogumda kizariklik olan su andada bir delik seklinde kirmizilik var bu mevsimde 1 ay sonra filan olmanin zarari olurmu bunu soracaktim
  • 12-03-2015, 19:33:07
    #80
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli r10 üyeleri, bir kaç gün öncesi konu açarak ameliyat olacağımı söylemiştim ve daha önceden ameliyat olanlar, bilgilerini paylaşmışlardı. Olacak arkadaşlar içinde ben bir kaç şey söylemek istiyorum. Bu hissi yeni yaşamış birisi olarak. Buyrun okuyun;

    Arkadaşlar ilk gün kan verdim ve tahliller 1 saat sonrasında elime ulaştı. İlk olarak anestezi uzmanı ile görüştüm. Tahlillere baktı ve muayene etti. Aklımda tek 1 soru vardı. Hayatımda hiç anestezi yemedim, bu nedenle anestezi esnasında olurda bir şey hissedermiyim? Kendisi her hangi bir şey hissetmezsiniz diyerek güzel bir şekilde anlattı.

    Ameliyata 10 dakika kala beni ameliyathaneye aldılar. Acayip heyecan ve korku vardı. Bu hiç iyi birşey değilmiş. Sebebi ise tansiyon yükseliyor ve vücutta ki kan dolaşımı hızlanıyor dolayısıyla kan kaybı çoğalıyor. Kafama bone geçirdikler ve farklı bir odaya aldılar. İçerisi buz gibiydi. Hemşire bana sakinleştirici vurucam korkmayın dedi ve o esnada görevlilerden birisi Selçuk bey sizi çelik sedyeye geçermisiniz çekiçle işlem uygulanacak dedi. O esnada iğne yapıldı. Hemşire 10-9 diye geriye doğru saymaya başladı. Ayağımı çelik sedyeye doğru attım ve başım dönüyor dedim. Gözlerimi bir açtım ameliyat sonra ermiş ve tam 1 saat sürmüş. Sonrasında 1 gün hastanede kaldım. Gece boyunca devam iğne vurdular ve serum parmaklarımı şişirdi. Sabah taburcu oldum. Burnumda tampon vardı. Hastanede acı yoktu. Lakin taburcu oldum ve iğnelerin etkisi geçti. Baş, boyun, diş ve burnum öyle ağrıyordu ki. Anlatılamaz bir duygu Yemin ediyorum anamdan doğduğuma pişman oldum. Lakin doktor 1 gün sonrasında beni çağırdı ve geceyi nasıl geçirdim bir ben bir allah bilir. Sabah oldu ve doktora koşa koşa gittim. Odasına girince tamponu çıkaracağını belirtti. Acıyacağını biliyordum ama bir an önce çıkmasını istiyordum. Arkadaşlar tampon çıkarken acıyor evet. Lakin acıdan çok gelicek olan rahatlığı düşünüyorsunuz. Bu nedenle hiç korkmanın bir anlamı yok. Zaten yaşamış arkadaşlar bilirler. Yaşayacak arkadaşlarda zamanı gelince anlayacaklar. Sonrasında sol burun deliğimden devamlı kan gelmeye başladı. Bu kan hala geliyor ve durmak bilmiyor. Bu çok normalmiş. Şu an sadece burnumu birisi sıkıştırıyor gibi hissediyorum ve devamlı kan geliyor. Ameliyat olacak olan arkadaşlar TAMPON ÇIKANA KADAR ZOR, GERİSİ KOLAY. Arkadaşlar kısaca belirtmek istedim. Umarım okuyanlara yardımcı olur bu bilgiler. Olmak isteyenler bir an önce olun ve korkunuzu yenerek, rahat nefes alacağınız günü düşünün.

    Tüm ameliyat olmuş, olacak kişilerin Rabbimiz yar ve yardımcısı olsun. Cümleten geçmiş olsun.

    Merak edip açıklama bekleyen arkadaşları davet ediyorum.
    @By_tozi; @mtntk; @MoonLive;
    bende olacağım tşk ederim cesaret kazandım sayende.
  • 12-03-2015, 19:42:28
    #81
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    satrancali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende olacağım tşk ederim cesaret kazandım sayende.
    Rica ederim, ameliyat olalı 10 gün oldu. Kayda değer bir sıkıntım yok şu an. Kesinlikle ameliyat olun. Sol burundan nefes alabiliyorum. Şimdiden geçmiş olsun.