hakan28 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
burun ameliyatı sonrası
88
●7.715
- 12-03-2015, 17:44:16Devlet hastaneasinde olma zaten hayatında kaç defa ameliyat oluyorsun zaten özelde ol ve fiyat 750 tl çok uygun.Bizim burada dandik hastane bile 1000 tl istiyordu tabi doktor tanıdık yinede 1000 tl istiyor . Burun etini hangi yöntem ile yapacıgıda bağlı lazer vs degisik yöntemler varEA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2015, 17:58:33Geçmiş olsun. Bende 2010 yılında septum deviasyonu ameliyatı oldum. Dediğiniz gibi zor kısmı sadece tamponlar ve tamponların çıkması. Lakin ben de septum deviasyondan sonra septum perforasyonu çıktı bu sefer ve çok illet birşey nefes almakta zorlanıyorum burun içinde sürekli kuruma, kanamalar oluyor.
- 12-03-2015, 18:06:17ne sormam gerektiğini bilemediğim için lazer vs soramadım açıkçası nasıl olacağını bende sizin gibi düşünüyorum özelde olmak lazım mutlakaMoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelecek hafta perşembe günü ameliyat olmak istiyorum Doktorla yarın tekrar görüşeceğim.
burun eti için hangi yöntem daha sağlıklıdır lazer vs ?
çokta kafamı bulandırmak istemiyorum dün gece doktora gitmeye karar vermeden önce internette bir sürü safsata okudum canım sıkıldı.
bendeki durum şu burun sol deliğine kamera neredeyse girmiyordu kemik eğriliği o tarafa doğru
sağ burun deliğinde de konkaların (burun eti demekmiş) kapattığını söyledi doktor.
Benim burun iptal kısacası.
yakın çevremde de ameliyat olmuş kimse yok soramıyorum.
Merak ettiklerim
Nefes alışverişinde kaç içinde oh be dünya varmış diyecek duruma gelebilirim?
2 gün sonra işe dönebileceğimi söyledi doktor sızı ağrı çalışmaya engel olabilecek düzeyde mi olur?
Ameliyat sonrasında Koku almayla ilgili sıkıntı yaşanma olasılığı var mı?
cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden - 12-03-2015, 18:10:45Bende bu sene olacam 3-4 ay sonraEA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Bende ertele ertele bu yaza olmayı düsünüyorum ama okuduguma göre 1 hafta dinlenmen en iyisidir çünkü burnundan kan vs gelecek 2 gün çok az.Nefes alış veriste 1 ay sonra geliyormus çünkü kabuklar o zaman gidiyormus yani komple güzel nefes için 1 ay yazıyordu ameliyat olan arkadas
http://www.zayiflamayontemlerim.gen....ti-ameliyatim/
Koku içinde daha iyi koku alacaksın artık burnun daha iyi nefes alacagı için - 12-03-2015, 19:33:07bende olacağım tşk ederim cesaret kazandım sayende.SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2015, 19:42:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Rica ederim, ameliyat olalı 10 gün oldu. Kayda değer bir sıkıntım yok şu an. Kesinlikle ameliyat olun. Sol burundan nefes alabiliyorum. Şimdiden geçmiş olsun.satrancali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Bende ertele ertele bu yaza olmayı düsünüyorum ama okuduguma göre 1 hafta dinlenmen en iyisidir çünkü burnundan kan vs gelecek 2 gün çok az.Nefes alış veriste 1 ay sonra geliyormus çünkü kabuklar o zaman gidiyormus yani komple güzel nefes için 1 ay yazıyordu ameliyat olan arkadas
Yemin ediyorum anamdan doğduğuma pişman oldum. Lakin doktor 1 gün sonrasında beni çağırdı ve geceyi nasıl geçirdim bir ben bir allah bilir. Sabah oldu ve doktora koşa koşa gittim. Odasına girince tamponu çıkaracağını belirtti. Acıyacağını biliyordum ama bir an önce çıkmasını istiyordum. Arkadaşlar tampon çıkarken acıyor evet. Lakin acıdan çok gelicek olan rahatlığı düşünüyorsunuz. Bu nedenle hiç korkmanın bir anlamı yok. Zaten yaşamış arkadaşlar bilirler. Yaşayacak arkadaşlarda zamanı gelince anlayacaklar. Sonrasında sol burun deliğimden devamlı kan gelmeye başladı. Bu kan hala geliyor ve durmak bilmiyor. Bu çok normalmiş. Şu an sadece burnumu birisi sıkıştırıyor gibi hissediyorum ve devamlı kan geliyor. Ameliyat olacak olan arkadaşlar TAMPON ÇIKANA KADAR ZOR, GERİSİ KOLAY. Arkadaşlar kısaca belirtmek istedim. Umarım okuyanlara yardımcı olur bu bilgiler. Olmak isteyenler bir an önce olun ve korkunuzu yenerek, rahat nefes alacağınız günü düşünün.