• 06-03-2015, 11:29:36
    #46
    Hastaneden hastaneye çok fark ediyor. Acı kısmında konuyu açan arkadaşa katılmıyorum 1 ay önce medical park'ta ameliyat oldum.

    Hala bez tampon takanlar var. Arkadaşım geçen hafta ameliyat oldu. Bez tampon taktılar. Doktoruma sordum. Biz 15 sene önce bez tampon kullanıyorduk artık bez tampon kullanılmıyor dedi. Ancak devlet hastaneleri hala bez tampon kullanıyor ve insan canına okuyor.

    Kesinlike paranıza kıyın ve düzgün bir hastaneye gidin. Eriyen, silikon tampon taksınlar. Medical park bu teknolojiyi kullanıyor. Dikkat edin sadece silikon değil. Özel hastaneler de silikon kullanıyor ancak silikonun da alma derdi var. Bez kadar olmasa da acıyor. Ancak eriyen silikon takarlarsa silikon alma derdi olmuyor.

    Ameliyattan çok tampon daha önemli. Bu yüzden bu konuya dikkat edin. Canının acıdığı nokta tampon kısmı.

    Tampon çıkarma derdi yok, ağrı yok. Artık öyle ustura bıçak kullanılmıyor. Lazer teknolojisi ile yapıyorlar.

    Burun eti, kemiği ve 2 baloncuk alındı. Toplam 4 bin TL verdim. Daha doğrusu özel sağlık sigortası verdi

    1 kilo et çıktı resmen arkadaşımdan leblebi büyüklüğünde et çıktı ve gözü yüzü her yeri şişti . Canını sevenler düzgün bir hastaneye gitsin.

    Ameliyattaki en büyük ağrım damar yolu açılırken ki acıydı

    Dipnot: Narkoz çok süper bir şeymiş acaip kafa yapıyor
  • 06-03-2015, 11:43:41
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Jolan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun hocam iyi dilekleriniz için teşekkür ederim, doktor ile görüşmüştüm daha önce kuzenimde aynı doktorda amelyat oldu işinde iyi. Son olarak, sgk da 900küsür gss borcum gözüküyor önce bunu ödemem mi gerekiyor ?
    GSS nedeniyle borcunuz varsa, gelir testi yaptırınız. G1 kapsamına girerseniz ödeyeceğiniz Tutar azalır. Ayrıca borcunuz önemli değil diye biliyorum. Her türlü yararlanabilirsiniz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:43:41 -->-> Daha önceki mesaj 11:38:12 --

    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hastaneden hastaneye çok fark ediyor. Konuyu açan arkadaşa katılmıyorum 1 ay önce medical park'ta ameliyat oldum.

    Hala bez tampon takanlar var. Arkadaşım geçen hafta ameliyat oldu. Bez tampon taktılar. Doktoruma sordum. Biz 15 sene önce bez tampon kullanıyorduk artık bez tampon kullanılmıyor dedi. Ancak devlet hastaneleri hala bez tampon kullanıyor ve insan canına okuyor.

    Kesinlike paranıza kıyın ve düzgün bir hastaneye gidin. Eriyen, silikon tampon taksınlar. Medical park bu teknolojiyi kullanıyor. Dikkat edin sadece silikon değil. Özel hastaneler de silikon kullanıyor ancak silikonun da alma derdi var. Bez kadar olmasa da acıyor. Ancak eriyen silikon takarlarsa silikon alma derdi olmuyor.

    Ameliyattan çok tampon daha önemli. Bu yüzden bu konuya dikkat edin. Canının acıdığı nokta tampon kısmı.

    Tampon çıkarma derdi yok, ağrı yok. Artık öyle ustura bıçak kullanılmıyor. Lazer teknolojisi ile yapıyorlar.

    Burun eti, kemiği ve 2 baloncuk alındı. Toplam 4 bin TL verdim. Daha doğrusu özel sağlık sigortası verdi

    1 kilo et çıktı resmen arkadaşımdan leblebi büyüklüğünde et çıktı ve gözü yüzü her yeri şişti . Canını sevenler düzgün bir hastaneye gitsin.

    Ameliyattaki en büyük ağrım damar yolu açılırken ki acıydı

    Dipnot: Narkoz çok süper bir şeymiş acaip kafa yapıyor

    Evet silikon devrine geçildi. Lakin 2 çeşit burun ameliyatı var.

    1 burnu tam açıyorlar ve estetikte uygulanıyor. Sonrasında Dikiş atıp kapatıyorlar. Bu sonucunda silikon yerleştiriliyor.

    2 deviasyon burnu içten Yarıp, kemikler alt kısımdan çıkarılıyor ve burun delikleri genişletiliyor. Yarılan kısmı yapıştırarak kapatıyorlar ve sonucunda tampon kullanılıyor.
  • 06-03-2015, 11:50:39
    #48
    Hocam hafta sonu ablamı estetik + sinüs ameliyatı için götürdüm. Beni görünce o da cesaretlendi ve ameliyat olmaya karar verdi.

    Estetikte de tampon takmıyorlarmış. Sadece ağrı fark edeceğini belirtti. Estetik biraz daha ağrı ve şiş oluyormuş ancak silikon onda da yokmuş. Kadın özellikle devasa bir estetik yoksa burnun her yerine dokunmak zorunda kalmazsak eriyen tampon taktığını belirtti. Ancak genel büyük operasyonlarda katıldığını belirtti.
  • 06-03-2015, 12:37:22
    #49
    Herşey doktorunuzda bitiyor. Doktorunuzu ne kadar iyi seçerseniz ameliyat sancı döneminizde o kadar azalır.
  • 06-03-2015, 15:15:44
    #50
    İstanbul'da hem et hemde estetik için tavsiye ettiğiniz doktor var mı ? Mapfree'den özel sağlık sigortam ve normal sigortam var arkadaşlar bunların bana yararı ne gibi olur mesela 5.000'tl de ne kadar ödemem olur.
  • 06-03-2015, 16:03:00
    #51
    O değil de, 2 yıl önce bende ameliyat olmuştum. Sol taraf et, kemik bilimum sakatat çeşidi vardı nefes alamıyordum. Sonra ameliyat oldum, sol taraf açıldı sağ taraf kapandı. Doktor sanırım sol cepten sağ cebine koydu
  • 06-03-2015, 19:09:25
    #52
    benimde ameliyata ihtiyacım var gibi, ancak 5-6 arkadaşım ameliyat oldu. Horlama problemi hepsinde devam ediyor.
  • 06-03-2015, 19:26:37
    #53
    benim de burnumda kemik eğriliği var. aynı ameliyattan mı olmam gerekli?
    sürekli bir şeyi tetikliyor. sinüziti azdırıyor, 1 haftadır da boğazım acıyordu öksürüyordum. doktora gittim. faranjit olmuşum. daha neler görecez bakalım.
  • 06-03-2015, 19:44:18
    #54
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    Arkadaşlar tedavi olunuz. Sağlık geri gelmez. Genciz fazla sıkıntı hissetmiyoruz. Yas 50 ve üstü olunca bugünlerin değerini ararız.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:44:18 -->-> Daha önceki mesaj 19:42:50 --

    rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde ameliyata ihtiyacım var gibi, ancak 5-6 arkadaşım ameliyat oldu. Horlama problemi hepsinde devam ediyor.
    Horlama ameliyatı başka. Tamam burun ile de alakası var lakin onun temeli uyku apnesine dayanıyor