• 07-03-2015, 22:31:43
    #64
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeri hastanede mi oldunuz yoksa devlet hastanesinde mi?
    Hocam ilçe devlet hastanesiydi.

    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende zor nefes alıyorum. Devlet hastanesine gittim 1 yıl sonraya ameliyat için randevu verelim mi dediler yok dedim Burnumda kıkırdak kemiği eğriliği falan varmış onun için ameliyat gerekiyormuş. Özel bir hastanede yazın olacam ama zor mu nasıl ameliyat bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
    .


    Hocam ameliyatın hakkında bilgi verirmisin nasıldı. Ve sonrası nasıl rahatlama oldu mu?
    Valla hocam benim burnumdaki kemik bi tarafı komple kapatmıştı.İşte klasik anestesi yaptılar uyandığımda hafif bi sızı vardı burnumda.Odama götürüp ağrı kesici iğne yaptılar sonra uyudum zaten normal.Hemşireler sürekli ilaç falan getirdiler.Ameliyat sonrası burundaki tampon biraz sıkıntı oluyor burnun komple kapalı ama acı falan yok sadece sinir bozucu bişey ağzından nefes alıyosun 2 gün sonra tamponu söktüklerinde müthiş haz verici bi rahatlama hissediyosun.Sonra doktor bir iki kez kontrol edip pansuman yapıyo falan.Tampon çıktıktan sonra sigara falan içmiştim ben sıkıntı yoktu yani çabuk geçti İlk 1-2 hafta biraz hassas oluyor bi yere çarpmazsan falan dikkat edersen hiç bişey olmaz hocam telaş yapıcak hiç bişey yok bende ilk kez ameliyat olduğum için çok korkmuştum başta.
  • 07-03-2015, 22:53:07
    #65
    Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilçe devlet hastanesiydi.



    Valla hocam benim burnumdaki kemik bi tarafı komple kapatmıştı.İşte klasik anestesi yaptılar uyandığımda hafif bi sızı vardı burnumda.Odama götürüp ağrı kesici iğne yaptılar sonra uyudum zaten normal.Hemşireler sürekli ilaç falan getirdiler.Ameliyat sonrası burundaki tampon biraz sıkıntı oluyor burnun komple kapalı ama acı falan yok sadece sinir bozucu bişey ağzından nefes alıyosun 2 gün sonra tamponu söktüklerinde müthiş haz verici bi rahatlama hissediyosun.Sonra doktor bir iki kez kontrol edip pansuman yapıyo falan.Tampon çıktıktan sonra sigara falan içmiştim ben sıkıntı yoktu yani çabuk geçti İlk 1-2 hafta biraz hassas oluyor bi yere çarpmazsan falan dikkat edersen hiç bişey olmaz hocam telaş yapıcak hiç bişey yok bende ilk kez ameliyat olduğum için çok korkmuştum başta.
    Hocam cuma veya cumartesi ameliyat olsak pazartesi iş başı yapabilir miyiz
  • 09-03-2015, 10:30:52
    #66
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cuma veya cumartesi ameliyat olsak pazartesi iş başı yapabilir miyiz
    Hocam yaparsında sıkıntı çekersin yaw bi kaç gün dinlenmek gerek burnun uyuşuk gibi oluyor ve hassas oluyor dokunsan acır yani
  • 09-03-2015, 20:52:23
    #67
    Ya örnek bir buruna baktım da benim doktorun işçiliği hiç hoşuma gitmedi kendime başka bi doktor arıyorum. Bizim doktorun elinin ayarı yok belli ki
  • 10-03-2015, 20:14:49
    #68
    Burun ameliyatı olacaklara tavsiyem http://www.zayiflamayontemlerim.gen....ti-ameliyatim/ şuradan geniş ve detaylı bilgi alabilirler. Ameliyat ve sonrası hakkında çok geniş kapsamlı ve detaylı bir yazı olmuş.
  • 11-03-2015, 23:08:32
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burun ameliyatı olacaklara tavsiyem http://www.zayiflamayontemlerim.gen....ti-ameliyatim/ şuradan geniş ve detaylı bilgi alabilirler. Ameliyat ve sonrası hakkında çok geniş kapsamlı ve detaylı bir yazı olmuş.
    Evet bende buradaki linkten yararlanmıştım.
  • 11-03-2015, 23:19:12
    #70
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burun ameliyatı olacaklara tavsiyem http://www.zayiflamayontemlerim.gen....ti-ameliyatim/ şuradan geniş ve detaylı bilgi alabilirler. Ameliyat ve sonrası hakkında çok geniş kapsamlı ve detaylı bir yazı olmuş.
    Teşekkürler bende bu yazıyı okuduktan sonra yazın olmaya karar verdim ne kadar uygun olmasada beni anlatıyor yazı .



    Simdi bu burun eti aldımı tekrardan olusuyormu ?


    Burun eğriligi + burun eti ameliyati sonrası herhangibi burunda degisiklik oluyormu ?
  • 12-03-2015, 16:03:50
    #71
    doktordan geliyorum medical park bursada muayene oldum
    doktorum kemik eğriliğiyle beraber burnumda et olduğunu mutlaka ameliyat olmam gerektiğini söyledi.
    son 2 aydır baya kötü nefes aldıkça burnuma bişey tıkanıyormuş gibi oluyor.

    sormak istediğim arkadaşım nefeste düzelmen ne durumda tavsiye edermisin?

    devlet hastanesinde kötü tecrübe yaşamış birisiyim orda ameliyat olmak istemiyorum.

    Medicalde ssklı olarak aynı gün taburcu olarak burun ameliyatı için 750 tl ücret istendi.

    ne yapmalı?
  • 12-03-2015, 16:42:21
    #72
    EA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doktordan geliyorum medical park bursada muayene oldum
    doktorum kemik eğriliğiyle beraber burnumda et olduğunu mutlaka ameliyat olmam gerektiğini söyledi.
    son 2 aydır baya kötü nefes aldıkça burnuma bişey tıkanıyormuş gibi oluyor.

    sormak istediğim arkadaşım nefeste düzelmen ne durumda tavsiye edermisin?

    devlet hastanesinde kötü tecrübe yaşamış birisiyim orda ameliyat olmak istemiyorum.

    Medicalde ssklı olarak aynı gün taburcu olarak burun ameliyatı için 750 tl ücret istendi.

    ne yapmalı?
    Hocam Ben Özel levent hastanesinde oldum. Eğer muayene olmak istersen doktorun ismini vereyim, zaten bir kere muayene olunca hemen ameliyat olmak istiyorsun. Çok güvenilir bir doktor.
    Saygılarımla