Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilçe devlet hastanesiydi.



Valla hocam benim burnumdaki kemik bi tarafı komple kapatmıştı.İşte klasik anestesi yaptılar uyandığımda hafif bi sızı vardı burnumda.Odama götürüp ağrı kesici iğne yaptılar sonra uyudum zaten normal.Hemşireler sürekli ilaç falan getirdiler.Ameliyat sonrası burundaki tampon biraz sıkıntı oluyor burnun komple kapalı ama acı falan yok sadece sinir bozucu bişey ağzından nefes alıyosun 2 gün sonra tamponu söktüklerinde müthiş haz verici bi rahatlama hissediyosun.Sonra doktor bir iki kez kontrol edip pansuman yapıyo falan.Tampon çıktıktan sonra sigara falan içmiştim ben sıkıntı yoktu yani çabuk geçti İlk 1-2 hafta biraz hassas oluyor bi yere çarpmazsan falan dikkat edersen hiç bişey olmaz hocam telaş yapıcak hiç bişey yok bende ilk kez ameliyat olduğum için çok korkmuştum başta.
Hocam cuma veya cumartesi ameliyat olsak pazartesi iş başı yapabilir miyiz