• 06-03-2015, 01:56:27
    #37
    Geçmiş olsun. Enişte beyde sözde 10-15 yıldır ameliyat olacak, fakat iğne korkusu varsa bir insan da inadından vazgeçmez.
  • 06-03-2015, 02:04:18
    #38
    Özellikle estetik olarak burun ameliyatı olacak arkadaşlar, mutlaka doktorun heykeltraş sanatı ile ilgilenip ilgilenmediğine bakın. Varsa yaptığı heykelleri kontrol edin. 3-5 kuruş ucuz deyip hayatınızı mahvetmeyin.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-03-2015, 04:41:30
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla benim arkadaş oldu hem içten açtırma hemde dıştan estetik. Çocuk 10 gün ne çekti ben şahidim.
    Benimde azcık tıkanlıklık var olmam gerekiyor ama o cocugun halini gördükçe olmaktan vazgeçtim.
    Hele ameliyattan cıktıktan sonra o gece boyunca çok sıkıntı çekti.
    Kardeşim müsadenle bir örnek vermek istiyorum.

    Şimdi google amcadan sana bir mail geldi ve mailde diyor ki; Scrol kardeşim sabaha kadar sitene ekleyebildiğin kadar içerik ekle eğer 100 adet güncel içerik eklersen siteni "film izle" aramasında lider yapacağım. Gece boyu sıkıntı çeker gene eklersin. Sırf 1 site için.

    Peki ya sağlığın? Yaşlanınca kolay mı olacak zannediyorsun?
    Arkadaşlar beyni besleyen oksijen burundan geçiyor. Ağızdan alınan oksijenin değeri az ve beynimize pek faydası yok. Burundan gelen oksijen ile besleniyor beyin. Yaşlarımız genç. Yaş 55-60 oldu mu allah korusun büyük sıkıntılara neden olabilir. Rica ediyorum sizlerden gerekeni yapınız. Hayatta hiç bir şey kolay değildir. Şurada herkes bir şeyler için çabalıyor. Link alıyor, veriyor. Para harcıyor bilmem ne yapıyor. Sağlığınız içinde çaba sarf edin. Sağlık olmadan site olmaz
  • 06-03-2015, 10:25:48
    #40
    Sanırım bu ameliyat ile ilgili yaşanılanlar Hastaneden hastaneye değişiyor ve bu işte doktor çok ama çoooooooooook önemli bir faktör.

    Ben geçen sene özel bir hastaneye muane için gittim, doktor bana öyle bir güven verdiki ben direk 3000 TL ameliyat masrafını kabul ettim ve hemen ameliyat olmak için tahlil falan verdim. Bir hafta sorna sanırım ameliyatımı olmuştum. Doktor bana"Hakan, benim ameliyatlarımda ağrı sızı olmaz, ameliyattan sonrada ağrı hissetmeyeceksin, hiçbir hastam şikauyetçi olmadı, burnunda şöyle şöyle sıkıntı var şöyle şöyle işlem yapıcaz, ne olur ne olmaz diye bir gün seni burda tutucam, ertesi günde tamponunu hemen söküp evine yollayacağım" dedi.

    Ve bakın ben hastaneye ameliyat için gittim, biraz korku yaşanıyor tabiki, ben özellikle yeşil önlüğü giydiğimde işin ciddiyetini anlamıştım. Ama anestezi uzmanı ve diğer çalışanlar ilgilendikleri için hiç bir şey zor olmadı. Ameliyat odasına aldılar, sedyeye uzandım. Ve sonrada uyandım. Hepsi bu kadar, hangi ara beni uyuttular, hangi ara ameliyat oldum hiç bir şey hatırlamıyordum

    Bu da çok harika bir duygu zaten.
  • 06-03-2015, 10:54:20
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun. Yaza doğru bende olacağım gss bu amelyatı karşılıyor mu bilgisi olan var mı ?
  • 06-03-2015, 11:00:10
    #42
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    Jolan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Yaza doğru bende olacağım gss bu amelyatı karşılıyor mu bilgisi olan var mı ?
    GSS ( Genel Sağlık Sigortası ) evet karşılıyor. Yaza tam girmeden ameliyat olmanızı öneriyorum. Bana göre yazın çekilecek bir ameliyat değil. Ayrıca doktorunuzu araştırın ve öyle seçin. Şimdiden geçmiş olsun. Allah yar ve yardımcınız olsun.
  • 06-03-2015, 11:05:46
    #43
    Bir burun ameliyatı hikayesi:
    Erkenlik çağından itibaren özellikle erkeklerde burun kemiği orantılı olarak büyümeye biliyor. Bir çok erkekte dıştan belli olmasa bile içten burun kemikleri eğridir.
    Bu eğrilik en çok kendini kışın hastalık zamanında belli ediyor. Uyurken sürekli ağızdan nefes alındığı için en basit boğaz enfeksiyonu sürekli kendini tekrar ediyor yada çok geç ve zor iyileşiyor. Tam iyileşiyor 2 hafta sonra tekrar başlıyor. Nefes burundan alındığı zaman, hava ısınıp nemlendiriliyor cigerlere gidene kadar en stabil hale geliyor.
    Bir diğer sıkıntısıda burun tam görevini yapamadığı için beyne giden oksijen daha az oluyor. Sabahları daha yorgun ve dinlenmemiş kalkıyorsun.

    Bir diğer sıkıntıda horlama olayı yada sesli nefes alma olayı çok sık görülüyor. Hele birde yorgun olunca beyin daha çok oksijen istiyor ve horlama daha çok görülüyor. Hele birde evliyseniz eşinizden bol bol fırça yersiniz.

    Tüm bu olumsuzluklar ama özellikle geçmeyen farenjit yüzünden ben bu sonbaharda oldum.
    Ameliyat 1 saat sürüyor ama narkoz ve ayılma süreci ile toplamda 3 saat sürüyor.
    Hastane odasından, hasta bakıcı sizi ameliyathaneye indiriyor. Geri odaya dönmemiz tam 3 saat sürüyor. Kolunuzda serum oluyor içinde tabi ki ağrı kesici ve antibiyotikleri 2 saatte bir yenisi ile degiştiriyorlar. Narkozun etkisi ile o gece süper uyuyorsunuz. Sabah artık burun zonklamaya başlıyor. Tekrar ağrı kesici yapıp sizi taburcu ediyorlar.
    Bir çok doktor tamponsuz burun ameliyatına döndü benim antepteki doktorda tamponsuz yaptı çok rahat geçti.
    ilk 4 ay burun şişliği çok yavaş yavaş iniyor.

    burnun tam şişliğinin inmesi ve eski haline dönmesi 1 yıl sürecek dedi doktor

    Bunca yıl ötelediğime pişmanım. Burun ameliyatı olmayı düşünen yada öteleyen varsa bir an önce olsun. O ilk nefesin lezzeti hiç bişeyde yok ve ilk 1 ay hiç almadığınız kokuları alıyorsunuz o his de çok iyiydi. Sabahları daha dinlenmiş olarak uyanma hisside oldukça iyi.
    • Erhan
    • MoonLive
    • DRFame
    Erhan, MoonLive ve DRFame bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 06-03-2015, 11:23:56
    #44
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir burun ameliyatı hikayesi:
    Erkenlik çağından itibaren özellikle erkeklerde burun kemiği orantılı olarak büyümeye biliyor. Bir çok erkekte dıştan belli olmasa bile içten burun kemikleri eğridir.
    Bu eğrilik en çok kendini kışın hastalık zamanında belli ediyor. Uyurken sürekli ağızdan nefes alındığı için en basit boğaz enfeksiyonu sürekli kendini tekrar ediyor yada çok geç ve zor iyileşiyor. Tam iyileşiyor 2 hafta sonra tekrar başlıyor. Nefes burundan alındığı zaman, hava ısınıp nemlendiriliyor cigerlere gidene kadar en stabil hale geliyor.
    Bir diğer sıkıntısıda burun tam görevini yapamadığı için beyne giden oksijen daha az oluyor. Sabahları daha yorgun ve dinlenmemiş kalkıyorsun.

    Bir diğer sıkıntıda horlama olayı yada sesli nefes alma olayı çok sık görülüyor. Hele birde yorgun olunca beyin daha çok oksijen istiyor ve horlama daha çok görülüyor. Hele birde evliyseniz eşinizden bol bol fırça yersiniz.

    Tüm bu olumsuzluklar ama özellikle geçmeyen farenjit yüzünden ben bu sonbaharda oldum.
    Ameliyat 1 saat sürüyor ama narkoz ve ayılma süreci ile toplamda 3 saat sürüyor.
    Hastane odasından, hasta bakıcı sizi ameliyathaneye indiriyor. Geri odaya dönmemiz tam 3 saat sürüyor. Kolunuzda serum oluyor içinde tabi ki ağrı kesici ve antibiyotikleri 2 saatte bir yenisi ile degiştiriyorlar. Narkozun etkisi ile o gece süper uyuyorsunuz. Sabah artık burun zonklamaya başlıyor. Tekrar ağrı kesici yapıp sizi taburcu ediyorlar.
    Bir çok doktor tamponsuz burun ameliyatına döndü benim antepteki doktorda tamponsuz yaptı çok rahat geçti.
    ilk 4 ay burun şişliği çok yavaş yavaş iniyor.

    burnun tam şişliğinin inmesi ve eski haline dönmesi 1 yıl sürecek dedi doktor

    Bunca yıl ötelediğime pişmanım. Burun ameliyatı olmayı düşünen yada öteleyen varsa bir an önce olsun. O ilk nefesin lezzeti hiç bişeyde yok ve ilk 1 ay hiç almadığınız kokuları alıyorsunuz o his de çok iyiydi. Sabahları daha dinlenmiş olarak uyanma hisside oldukça iyi.
    radmin, Helal olsun. Benim kaçırdığım bir noktayı söyledin. Bende bir önceki mesajıma ilaveten şunları eklemek istiyorum;

    Ameliyattan sonra burun normal haline dönünce abartmadan söylemek istiyorum bunu "nefes almanın nasıl bir duygu olduğunu, kokunun ne olduğunu çok iyi anlıyorsunuz. Sanki sizin nefes alma duygunuza ekstra katkı sağlıyorlarmış gibi düşünün"

    Bu gerçekten çok ilginçtir ben havadaki kokuyu ayırt edip çiçeklerin, rüzgarın, ağaçların, yağmurun ve toğrağın kokusunu çok daha güzel bir şekilde ayırt edip almaya başlamıştım. Her soranada hayata yeniden başlamış gibi olduğumu söylerdim. Çok güzel gerçekten.

    Emin olun ki, bende neden bu yaşıma kadar ertelemişim diye kendime biraz kızdım. Ama insan cesaret toplayınca oluyor ve kurtuluyor. Neler çektiğimi ben bilirim. Gece nefes alamama sorunu çok kötü birşey.
  • 06-03-2015, 11:28:43
    #45
    Üyeliği durduruldu
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GSS ( Genel Sağlık Sigortası ) evet karşılıyor. Yaza tam girmeden ameliyat olmanızı öneriyorum. Bana göre yazın çekilecek bir ameliyat değil. Ayrıca doktorunuzu araştırın ve öyle seçin. Şimdiden geçmiş olsun. Allah yar ve yardımcınız olsun.
    Sağolun hocam iyi dilekleriniz için teşekkür ederim, doktor ile görüşmüştüm daha önce kuzenimde aynı doktorda amelyat oldu işinde iyi. Son olarak, sgk da 900küsür gss borcum gözüküyor önce bunu ödemem mi gerekiyor ?