Iyi dilekte bulunan bütün arkadaşlar Allah bin kere Razı
Olsun
burun ameliyatı sonrası
88
●7.715
- 05-03-2015, 21:18:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 05-03-2015, 21:41:54Bende daha 2 ay olması septolasti ameliyatı oldum burundan.
dediğiniz gibi acı felan çekmedim ama soonuçta ameliyat yıprattı biraz.
ama ameliyattan sonra gelen rrahatlık paha biçilemez.
Geçmiş olsun... - 05-03-2015, 21:44:00Kötümüs ameliyatta bekleme dahada kötü. İstanbul avrupada benimde daha önce bademcik ameliyatı oldugum doktor var isteyene tavsiye edim gayet iyi neşeli doktor bizzat kendi çikardı ameliyathaneye bekleme filan yok hemen yaptı. Olduktan sonra önce telefonlar vs etti ilgilidi varmı telefon eden doktorunuzDRFame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Burun ameliyatida olacam hayırlısı ile onda.
- 05-03-2015, 21:45:54Geçmiş olsun bende oldum hatta ameliyatım 4 saat sürmüştü
herşey doktorda bitiyor hocam ya kasaba girersin ya profesyonel birine
ben bi yıl boyunca araştırdım profları doçentleri en sonunda hepsini eleyip
kendini bu alanda geliştiren eğitim alan tecrübeli bi operator doktora oldum
eski bi arkadaşım gitti profa 6 7 bin lira verip oldu burnunun içine etti
sonra gitti başka bi doktora tekrar oldu
ben sadece 2 bin lira verdim gayet memnunum hayatımı değiştirdi
yani bu işin profu doçenti yok çok iyi araştırmanız gerekiyor
doktor sağlamsa hiç bi sıkıntı çıkmaz.
ayrıca tampon çıktıktan sonra dışarda aldığım ilk nefesi hala unutamam sarhoş olmuştum
- 05-03-2015, 21:53:19Bluebays Travel ÖlüdenizArkadaşlar temiz bir hava sahasının bir Önemi yok, rahat nefes alamadıkça
. Burun ameliyatida olacam hayırlısı ile onda.
