Bende daha 2 ay olması septolasti ameliyatı oldum burundan.
dediğiniz gibi acı felan çekmedim ama soonuçta ameliyat yıprattı biraz.
ama ameliyattan sonra gelen rrahatlık paha biçilemez.
Geçmiş olsun...