Konu
burun ameliyatı sonrası
05-03-2015, 21:41:54
#31
Security34
Bende daha 2 ay olması septolasti ameliyatı oldum burundan.
dediğiniz gibi acı felan çekmedim ama soonuçta ameliyat yıprattı biraz.
ama ameliyattan sonra gelen rrahatlık paha biçilemez.
Geçmiş olsun...