Valla benim arkadaş oldu hem içten açtırma hemde dıştan estetik. Çocuk 10 gün ne çekti ben şahidim.
Benimde azcık tıkanlıklık var olmam gerekiyor ama o cocugun halini gördükçe olmaktan vazgeçtim.
Hele ameliyattan cıktıktan sonra o gece boyunca çok sıkıntı çekti.