scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla benim arkadaş oldu hem içten açtırma hemde dıştan estetik. Çocuk 10 gün ne çekti ben şahidim.
Benimde azcık tıkanlıklık var olmam gerekiyor ama o cocugun halini gördükçe olmaktan vazgeçtim.
Hele ameliyattan cıktıktan sonra o gece boyunca çok sıkıntı çekti.
Kardeşim müsadenle bir örnek vermek istiyorum.

Şimdi google amcadan sana bir mail geldi ve mailde diyor ki; Scrol kardeşim sabaha kadar sitene ekleyebildiğin kadar içerik ekle eğer 100 adet güncel içerik eklersen siteni "film izle" aramasında lider yapacağım. Gece boyu sıkıntı çeker gene eklersin. Sırf 1 site için.

Peki ya sağlığın? Yaşlanınca kolay mı olacak zannediyorsun?
Arkadaşlar beyni besleyen oksijen burundan geçiyor. Ağızdan alınan oksijenin değeri az ve beynimize pek faydası yok. Burundan gelen oksijen ile besleniyor beyin. Yaşlarımız genç. Yaş 55-60 oldu mu allah korusun büyük sıkıntılara neden olabilir. Rica ediyorum sizlerden gerekeni yapınız. Hayatta hiç bir şey kolay değildir. Şurada herkes bir şeyler için çabalıyor. Link alıyor, veriyor. Para harcıyor bilmem ne yapıyor. Sağlığınız içinde çaba sarf edin. Sağlık olmadan site olmaz