SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askeri hastanede mi oldunuz yoksa devlet hastanesinde mi?
Hocam ilçe devlet hastanesiydi.

KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende zor nefes alıyorum. Devlet hastanesine gittim 1 yıl sonraya ameliyat için randevu verelim mi dediler yok dedim Burnumda kıkırdak kemiği eğriliği falan varmış onun için ameliyat gerekiyormuş. Özel bir hastanede yazın olacam ama zor mu nasıl ameliyat bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
.


Hocam ameliyatın hakkında bilgi verirmisin nasıldı. Ve sonrası nasıl rahatlama oldu mu?
Valla hocam benim burnumdaki kemik bi tarafı komple kapatmıştı.İşte klasik anestesi yaptılar uyandığımda hafif bi sızı vardı burnumda.Odama götürüp ağrı kesici iğne yaptılar sonra uyudum zaten normal.Hemşireler sürekli ilaç falan getirdiler.Ameliyat sonrası burundaki tampon biraz sıkıntı oluyor burnun komple kapalı ama acı falan yok sadece sinir bozucu bişey ağzından nefes alıyosun 2 gün sonra tamponu söktüklerinde müthiş haz verici bi rahatlama hissediyosun.Sonra doktor bir iki kez kontrol edip pansuman yapıyo falan.Tampon çıktıktan sonra sigara falan içmiştim ben sıkıntı yoktu yani çabuk geçti İlk 1-2 hafta biraz hassas oluyor bi yere çarpmazsan falan dikkat edersen hiç bişey olmaz hocam telaş yapıcak hiç bişey yok bende ilk kez ameliyat olduğum için çok korkmuştum başta.