Hocam hafta sonu ablamı estetik + sinüs ameliyatı için götürdüm. Beni görünce o da cesaretlendi ve ameliyat olmaya karar verdi.
Estetikte de tampon takmıyorlarmış. Sadece ağrı fark edeceğini belirtti. Estetik biraz daha ağrı ve şiş oluyormuş ancak silikon onda da yokmuş. Kadın özellikle devasa bir estetik yoksa burnun her yerine dokunmak zorunda kalmazsak eriyen tampon taktığını belirtti. Ancak genel büyük operasyonlarda katıldığını belirtti.