benim de burnumda kemik eğriliği var. aynı ameliyattan mı olmam gerekli?
sürekli bir şeyi tetikliyor. sinüziti azdırıyor, 1 haftadır da boğazım acıyordu öksürüyordum. doktora gittim. faranjit olmuşum. daha neler görecez bakalım.