satrancali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende olacağım tşk ederim cesaret kazandım sayende.
Rica ederim, ameliyat olalı 10 gün oldu. Kayda değer bir sıkıntım yok şu an. Kesinlikle ameliyat olun. Sol burundan nefes alabiliyorum. Şimdiden geçmiş olsun.