Geçmiş olsun. Bende 2010 yılında septum deviasyonu ameliyatı oldum. Dediğiniz gibi zor kısmı sadece tamponlar ve tamponların çıkması. Lakin ben de septum deviasyondan sonra septum perforasyonu çıktı bu sefer ve çok illet birşey nefes almakta zorlanıyorum burun içinde sürekli kuruma, kanamalar oluyor.