ne sormam gerektiğini bilemediğim için lazer vs soramadım açıkçası nasıl olacağını bende sizin gibi düşünüyorum özelde olmak lazım mutlaka
gelecek hafta perşembe günü ameliyat olmak istiyorum Doktorla yarın tekrar görüşeceğim.
burun eti için hangi yöntem daha sağlıklıdır lazer vs ?
çokta kafamı bulandırmak istemiyorum dün gece doktora gitmeye karar vermeden önce internette bir sürü safsata okudum canım sıkıldı.
bendeki durum şu burun sol deliğine kamera neredeyse girmiyordu kemik eğriliği o tarafa doğru
sağ burun deliğinde de konkaların (burun eti demekmiş) kapattığını söyledi doktor.
Benim burun iptal kısacası.
yakın çevremde de ameliyat olmuş kimse yok soramıyorum.
Merak ettiklerim
Nefes alışverişinde kaç içinde oh be dünya varmış diyecek duruma gelebilirim?
2 gün sonra işe dönebileceğimi söyledi doktor sızı ağrı çalışmaya engel olabilecek düzeyde mi olur?
Ameliyat sonrasında Koku almayla ilgili sıkıntı yaşanma olasılığı var mı?
cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden
Bende bu sene olacam 3-4 ay sonra

. Bende ertele ertele bu yaza olmayı düsünüyorum ama okuduguma göre 1 hafta dinlenmen en iyisidir çünkü burnundan kan vs gelecek 2 gün çok az.Nefes alış veriste 1 ay sonra geliyormus çünkü kabuklar o zaman gidiyormus yani komple güzel nefes için 1 ay yazıyordu ameliyat olan arkadas
http://www.zayiflamayontemlerim.gen....ti-ameliyatim/
Koku içinde daha iyi koku alacaksın artık burnun daha iyi nefes alacagı için