Sorularım olacaktı.
1- Şikayetiniz neydi ?
2- Ve yaptıktan sonra ne bulundu tedavi planı nasıldı ?
3- Ve son durumunuz nasıl geçtimi .
Bende anestesiz yaptırmayı düsünüyorum.
endoskopi yapan varmı ?
10
●670
- 01-11-2014, 19:44:28İlki anestezili oldu ağzıma hortumu sokarken midem bayağı bulandı ama ondan sonrasında narkozdan dolayı uyumuşum hiçbir şey hatırlamıyorum.2.si anestezisiz oldu ve ağzıma hortumu soktukları anda ölüyorum sandım.Hortum ağzıma girdikten sonrası da bayağı zorlu geçti hayatımın en zor anlarıydı
Sürekli böğürüyorsunuz zaten hortum fena
Reflü ve gastrit çıktı bende.
- 01-11-2014, 19:46:03Sanırım 3-4 yıl oldu yaptıralı.
1- Çok ciddi anlamda mide ağrılarım vardı. Bir taraftan kramp, bir taraftan içinde ateş var gibiydi. Ne uyuyabiliyordum, ne başka bir şey ile ilgilenebiliyordum.
2- Mide de ufak tefek yaralar olduğu söylendi ve ilaç tedavisi verildi.(adını hatırlamıyorum kullandığım ilaçların, midem için çok fazla ilaç kullandım.)
3- İlaçlar hiç bir işe yaramadı. Uzun süre sonra, ilaçları falan bıraktım, düzelmeyecek heralde dedim. Sonra kendiliğinden düzeldi. Şimdi 2-3 ayda sorun yaşarım. O da çok hafif derecede. - 01-11-2014, 19:51:17dostum bana yapılmıştı local anestezi gibi bir şeyle olmuştu boğazımı uyuşturmuşlardı spreyle falanMoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayetin
reflü mü yoksa gastrit mi ?
Bana reflü teşhisi konulmuştu ilaç verdi falan ama ben hiç bir ilacı kullanmadım çünkü verdiği ilaçlar anti asit vs. falandı midemde yanma vs. olduğu için vermişti vs doktor
ben de araştırdım ettim çörek otu ve balın bu işi çözdüğünü öğrendim ve 1 ay boyunca sabah akşam 1 yemek kaşığı aç karnına çörek otlu balı yedim ve hiç bir şikayetim kalmadı yanma falan Allah'a çok şükür 2-3 yıldır yok
- 01-11-2014, 19:54:58benimde reflü.bal normal balmı ve çörek otunu aktardanmı alacaz denicem 1 ay boyuncamı kullancaz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adında yusuf demi
Yusuf:
Çörek otu, bal karışımını 1 aydır kullanıyorum. Reflü rahatsızlığıma karşı hissedilir derecede faydalarını gördüm. Çörek otunun bendeki en somut faydası sabah kalkıp yedikten iki üç dakika sonra midemdeki yanmayı bastırmasıdır. - 01-11-2014, 20:31:29Kullandığınız ilaç helipak olabilir.Sabah öğlen akşam 3 farklı antibiyotik mi verildi.Bunun dışında protonex ya da lansor vermiş olabilirler.Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2014, 20:46:25Lansoru çok uzun zaman kullandım. Vücut bağışıklık kazanıp bir süre sonra işe yaramasa da beni çok rahatlattığı zamanlar da oldu. Mavi renkli bir kutuda şurup ile beraber antibiyotik diye hatırlıyorum. Aslında şurubun rengi de mavi gibi kalmış aklımda ama uyduruyor olabilirim.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2014, 20:48:45Çoğu proton pompası inhibitörlerinin sonradan etkisi azalıyor.Sürekli sorun yaşıyordum midemle ve lansor bayağı rahatlatmıştı beni.Şu an ilaç kullanmıyorum arada bir rahatsızlık yaşıyorum.Dediğiniz şurup ya gaviscon ya da rennie.İkiside çok iyi.Geçici rahatlık sağlıyor zatenMoonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2014, 20:53:55Gaviscon olma ihtimali çok büyük.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rennie tabletini kullandım. Hala da kullanırım zaman zaman.
Bir süre sonra tadı çok kötü bir his bırakmaya başlıyor.
Her ilacın kendine göre sıkıntısı var işte.
Çok sıkıntılı bir durum mide ağrıları.
Sürekli böğürüyorsunuz zaten hortum fena
