İlki anestezili oldu ağzıma hortumu sokarken midem bayağı bulandı ama ondan sonrasında narkozdan dolayı uyumuşum hiçbir şey hatırlamıyorum.2.si anestezisiz oldu ve ağzıma hortumu soktukları anda ölüyorum sandım.Hortum ağzıma girdikten sonrası da bayağı zorlu geçti hayatımın en zor anlarıydı Sürekli böğürüyorsunuz zaten hortum fena Reflü ve gastrit çıktı bende.