Sorularım olacaktı.


1- Şikayetiniz neydi ?

2- Ve yaptıktan sonra ne bulundu tedavi planı nasıldı ?


3- Ve son durumunuz nasıl geçtimi .


Bende anestesiz yaptırmayı düsünüyorum.