Sorularım olacaktı.
1- Şikayetiniz neydi ?
2- Ve yaptıktan sonra ne bulundu tedavi planı nasıldı ?
3- Ve son durumunuz nasıl geçtimi .
Bende anestesiz yaptırmayı düsünüyorum.
dostum bana yapılmıştı local anestezi gibi bir şeyle olmuştu boğazımı uyuşturmuşlardı spreyle falan
şikayetin
reflü mü yoksa gastrit mi ?
Bana reflü teşhisi konulmuştu ilaç verdi falan ama ben hiç bir ilacı kullanmadım çünkü verdiği ilaçlar anti asit vs. falandı midemde yanma vs. olduğu için vermişti vs doktor
ben de araştırdım ettim çörek otu ve balın bu işi çözdüğünü öğrendim ve 1 ay boyunca sabah akşam 1 yemek kaşığı aç karnına çörek otlu balı yedim ve hiç bir şikayetim kalmadı yanma falan Allah'a çok şükür 2-3 yıldır yok