Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lansoru çok uzun zaman kullandım. Vücut bağışıklık kazanıp bir süre sonra işe yaramasa da beni çok rahatlattığı zamanlar da oldu. Mavi renkli bir kutuda şurup ile beraber antibiyotik diye hatırlıyorum. Aslında şurubun rengi de mavi gibi kalmış aklımda ama uyduruyor olabilirim.
Çoğu proton pompası inhibitörlerinin sonradan etkisi azalıyor.Sürekli sorun yaşıyordum midemle ve lansor bayağı rahatlatmıştı beni.Şu an ilaç kullanmıyorum arada bir rahatsızlık yaşıyorum.Dediğiniz şurup ya gaviscon ya da rennie.İkiside çok iyi.Geçici rahatlık sağlıyor zaten