Sanırım 3-4 yıl oldu yaptıralı.
1- Çok ciddi anlamda mide ağrılarım vardı. Bir taraftan kramp, bir taraftan içinde ateş var gibiydi. Ne uyuyabiliyordum, ne başka bir şey ile ilgilenebiliyordum.
2- Mide de ufak tefek yaralar olduğu söylendi ve ilaç tedavisi verildi.(adını hatırlamıyorum kullandığım ilaçların, midem için çok fazla ilaç kullandım.)
3- İlaçlar hiç bir işe yaramadı. Uzun süre sonra, ilaçları falan bıraktım, düzelmeyecek heralde dedim. Sonra kendiliğinden düzeldi. Şimdi 2-3 ayda sorun yaşarım. O da çok hafif derecede.
Kullandığınız ilaç helipak olabilir.Sabah öğlen akşam 3 farklı antibiyotik mi verildi.Bunun dışında protonex ya da lansor vermiş olabilirler.