English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu proton pompası inhibitörlerinin sonradan etkisi azalıyor.Sürekli sorun yaşıyordum midemle ve lansor bayağı rahatlatmıştı beni.Şu an ilaç kullanmıyorum arada bir rahatsızlık yaşıyorum.Dediğiniz şurup ya gaviscon ya da rennie.İkiside çok iyi.Geçici rahatlık sağlıyor zaten
Gaviscon olma ihtimali çok büyük.
Rennie tabletini kullandım. Hala da kullanırım zaman zaman.
Bir süre sonra tadı çok kötü bir his bırakmaya başlıyor.
Her ilacın kendine göre sıkıntısı var işte.
Çok sıkıntılı bir durum mide ağrıları.