English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandığınız ilaç helipak olabilir.Sabah öğlen akşam 3 farklı antibiyotik mi verildi.Bunun dışında protonex ya da lansor vermiş olabilirler.
Lansoru çok uzun zaman kullandım. Vücut bağışıklık kazanıp bir süre sonra işe yaramasa da beni çok rahatlattığı zamanlar da oldu. Mavi renkli bir kutuda şurup ile beraber antibiyotik diye hatırlıyorum. Aslında şurubun rengi de mavi gibi kalmış aklımda ama uyduruyor olabilirim.