Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum bana yapılmıştı local anestezi gibi bir şeyle olmuştu boğazımı uyuşturmuşlardı spreyle falan

şikayetin

reflü mü yoksa gastrit mi ?

Bana reflü teşhisi konulmuştu ilaç verdi falan ama ben hiç bir ilacı kullanmadım çünkü verdiği ilaçlar anti asit vs. falandı midemde yanma vs. olduğu için vermişti vs doktor

ben de araştırdım ettim çörek otu ve balın bu işi çözdüğünü öğrendim ve 1 ay boyunca sabah akşam 1 yemek kaşığı aç karnına çörek otlu balı yedim ve hiç bir şikayetim kalmadı yanma falan Allah'a çok şükür 2-3 yıldır yok
benimde reflü.bal normal balmı ve çörek otunu aktardanmı alacaz denicem 1 ay boyuncamı kullancaz.


adında yusuf demi

Yusuf:

Çörek otu, bal karışımını 1 aydır kullanıyorum. Reflü rahatsızlığıma karşı hissedilir derecede faydalarını gördüm. Çörek otunun bendeki en somut faydası sabah kalkıp yedikten iki üç dakika sonra midemdeki yanmayı bastırmasıdır.