• 17-07-2014, 13:58:39
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T50 dediğiniz gibi pek güncelleme olacağını düşünmüyorum
    Güncelleme konusunda sıkıntı olmayacağını bilsem dakika düşünmem almak için.

    metehanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    discovery almıştım 5-6 ay önce, şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım gayet iyi telefon.
    Discovery güzel telefon evet, ama bir kaç sorunu var diyorlar birde T50 çok çekici.

    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T50 kullanmadım ama çok çekiyor beni kendine
    İşte anlatmak istediğim bu. Her açıdan T50 oldukça çekici. Baktığında fark yaratıyor.

    Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GMD'den bi cacık olmaz çünkü piyasada satılan her 3 ürünün en azından 1 tanesi sıkıntılı.

    Turkcell T50'de önermem.

    LG Nexus 4 derim.

    Android kullanma gibi bir zorunluluğun yoksada iPhone öneririm tabiki.
    Bütçem olsa iPhone alırım zaten.
    Nexus 4'e baktım da 900-1000 lira o civarlarda. Benim bütçem taş çatlasın 800.
  • 17-07-2014, 14:00:52
    #11
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleme konusunda sıkıntı olmayacağını bilsem dakika düşünmem almak için.



    Discovery güzel telefon evet, ama bir kaç sorunu var diyorlar birde T50 çok çekici.



    İşte anlatmak istediğim bu. Her açıdan T50 oldukça çekici. Baktığında fark yaratıyor.



    Bütçem olsa iPhone alırım zaten.
    Nexus 4'e baktım da 900-1000 lira o civarlarda. Benim bütçem taş çatlasın 800.
    S4 Mini kullanıyorum.

    O bütçeye o cihazı öneririm ve hatta şu konudan öneririm

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...z-3-aylik.html
  • 17-07-2014, 14:02:15
    #12
    Bu fiyata düşünmeye gerek yok, T50. 4G var cihazda, internet bağlantı hızı çok yüksek. Çift taşıyıcılı internet teknolojisi ile (hatta yakında üç taşıyıcı olur) çok hızlı bağlantı kurarsınız.

  • 17-07-2014, 14:05:47
    #13
    Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S4 Mini kullanıyorum.

    O bütçeye o cihazı öneririm ve hatta şu konudan öneririm

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...z-3-aylik.html
    Benim çevre sülale hepsi Samsung Galaxy serilerini kulllanıyorlar.
    Ben biraz farklı olmak istiyorum alışılmışın dışına çıkmak gerekiyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:05:47 -->-> Daha önceki mesaj 14:04:28 --

    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fiyata düşünmeye gerek yok, T50. 4G var cihazda, internet bağlantı hızı çok yüksek. Çift taşıyıcılı internet teknolojisi ile (hatta yakında üç taşıyıcı olur) çok hızlı bağlantı kurarsınız.

    Teşekkür ederim görüşünüz için.
  • 17-07-2014, 14:06:15
    #14
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çevre sülale hepsi Samsung Galaxy serilerini kulllanıyorlar.
    Ben biraz farklı olmak istiyorum alışılmışın dışına çıkmak gerekiyor.
    T50'yi inceledimde tasarımı felan çok hoş, keşke ram'i 2GB felan olsaydı.

    Bu iki cihaz arasında git gel yaparsan kesinlikle GM alma T50'yi al bence
  • 17-07-2014, 14:08:33
    #15
    Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T50'yi inceledimde tasarımı felan çok hoş, keşke ram'i 2GB felan olsaydı.

    Bu iki cihaz arasında git gel yaparsan kesinlikle GM alma T50'yi al bence
    Doğru diyorsun.
    Teşekkür ederim.
  • 17-07-2014, 14:32:24
    #16
    güncelleme problemi olmasa şuan çıkıp alırdım

    bende 3 farklı telefon arasında kaldım
    gm - lg g2 mini - t50

    t50 hakkında biraz kullanıcı yorumları olsa yada bi kaç ay önce çıkmış olsa güzel herşey ama teknik olarak problem olmayacağına kimse bilemez herşeyden öte t50 güncelleme yapmıyo ve gömülüü uygulamaları var...
  • 17-07-2014, 16:17:55
    #17
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncelleme problemi olmasa şuan çıkıp alırdım

    bende 3 farklı telefon arasında kaldım
    gm - lg g2 mini - t50

    t50 hakkında biraz kullanıcı yorumları olsa yada bi kaç ay önce çıkmış olsa güzel herşey ama teknik olarak problem olmayacağına kimse bilemez herşeyden öte t50 güncelleme yapmıyo ve gömülüü uygulamaları var...
    Aynı düşüncelere sahibiz hocam. Yalnız T50 ile birlikte gelen Turkcell uygulamaları kaldırılabiliyormuş.

    T50 Çok şık ve güzel görünüme sahip fark yaratıyor. Özellikleri de Discovery ile kıyaslandığında bir adım daha önde.

    Bakalım artık.
  • 17-07-2014, 16:28:37
    #18
    T50 tabiki, kusursuz performanslı, harika kamerası, 4G desteklemesi ve daha fazlası, görünüşü bile harika bence, geçen gün aldık gayet memnunuz