Güncelleme konusunda sıkıntı olmayacağını bilsem dakika düşünmem almak için.
Discovery güzel telefon evet, ama bir kaç sorunu var diyorlar birde T50 çok çekici.
İşte anlatmak istediğim bu. Her açıdan T50 oldukça çekici. Baktığında fark yaratıyor.
Bütçem olsa iPhone alırım zaten.

Nexus 4'e baktım da 900-1000 lira o civarlarda. Benim bütçem taş çatlasın 800.
S4 Mini kullanıyorum.
O bütçeye o cihazı öneririm ve hatta şu konudan öneririm
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...z-3-aylik.html