Benim çevre sülale hepsi Samsung Galaxy serilerini kulllanıyorlar.

Ben biraz farklı olmak istiyorum alışılmışın dışına çıkmak gerekiyor.
T50'yi inceledimde tasarımı felan çok hoş, keşke ram'i 2GB felan olsaydı.
Bu iki cihaz arasında git gel yaparsan kesinlikle GM alma T50'yi al bence