• 17-07-2014, 13:09:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet, sizce hangisi?
    T50 Özellikleri müthiş gözüküyor ama bundan sonra Android güncellemesi kolay kolay alabileceğini sanmıyorum.
    Discovery ise bazı forumlarda eleştirilen ama burada yere göğe sığdırılamayan bir cihaz.

    Eminim bu ikilemde kalan çok kişi vardır.
    Ne düşünüyorsunuz?
  • 17-07-2014, 13:11:43
    #2
    Tek kelimeyle T50
  • 17-07-2014, 13:12:35
    #3
    T50 yi bilmem ama ben discovery aldım gayet memnunım performans açısından bir sorun yok okuduklarımdan sıkıntılı olan 2 şeyden bahsedilmiş hep 1 kronik şarj problemi 2 de garantiye gittiğinde telpanın sorumsuzluğundan geriye kalanların tamamı için discovery diyebilirim.
  • 17-07-2014, 13:16:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    T50 diyorum ben, Maxiplus 5 kullanmıştım, o fiyata rağmen iyi idare etti beni
  • 17-07-2014, 13:25:43
    #5
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek kelimeyle T50
    Big_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T50 yi bilmem ama ben discovery aldım gayet memnunım performans açısından bir sorun yok okuduklarımdan sıkıntılı olan 2 şeyden bahsedilmiş hep 1 kronik şarj problemi 2 de garantiye gittiğinde telpanın sorumsuzluğundan geriye kalanların tamamı için discovery diyebilirim.
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T50 diyorum ben, Maxiplus 5 kullanmıştım, o fiyata rağmen iyi idare etti beni
    Görüşleriniz için çok teşekkür ederim.
  • 17-07-2014, 13:44:42
    #6
    T50 dediğiniz gibi pek güncelleme olacağını düşünmüyorum
  • 17-07-2014, 13:46:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    discovery almıştım 5-6 ay önce, şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım gayet iyi telefon.
  • 17-07-2014, 13:49:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    T50 kullanmadım ama çok çekiyor beni kendine
  • 17-07-2014, 13:52:36
    #9
    GMD'den bi cacık olmaz çünkü piyasada satılan her 3 ürünün en azından 1 tanesi sıkıntılı.

    Turkcell T50'de önermem.

    LG Nexus 4 derim.

    Android kullanma gibi bir zorunluluğun yoksada iPhone öneririm tabiki.