Evet, sizce hangisi?
T50 Özellikleri müthiş gözüküyor ama bundan sonra Android güncellemesi kolay kolay alabileceğini sanmıyorum.
Discovery ise bazı forumlarda eleştirilen ama burada yere göğe sığdırılamayan bir cihaz.

Eminim bu ikilemde kalan çok kişi vardır.
Ne düşünüyorsunuz?