T50 yi bilmem ama ben discovery aldım

gayet memnunım performans açısından bir sorun yok okuduklarımdan sıkıntılı olan 2 şeyden bahsedilmiş hep 1 kronik şarj problemi 2 de garantiye gittiğinde telpanın sorumsuzluğundan geriye kalanların tamamı için discovery diyebilirim.