Tek kelimeyle T50
T50 yi bilmem ama ben discovery aldım

gayet memnunım performans açısından bir sorun yok okuduklarımdan sıkıntılı olan 2 şeyden bahsedilmiş hep 1 kronik şarj problemi 2 de garantiye gittiğinde telpanın sorumsuzluğundan geriye kalanların tamamı için discovery diyebilirim.
T50 diyorum ben, Maxiplus 5 kullanmıştım, o fiyata rağmen iyi idare etti beni
Görüşleriniz için çok teşekkür ederim.