SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek kelimeyle T50
Big_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
T50 yi bilmem ama ben discovery aldım gayet memnunım performans açısından bir sorun yok okuduklarımdan sıkıntılı olan 2 şeyden bahsedilmiş hep 1 kronik şarj problemi 2 de garantiye gittiğinde telpanın sorumsuzluğundan geriye kalanların tamamı için discovery diyebilirim.
Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
T50 diyorum ben, Maxiplus 5 kullanmıştım, o fiyata rağmen iyi idare etti beni
Görüşleriniz için çok teşekkür ederim.