• 26-07-2014, 19:59:40
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    T50 bence
  • 26-07-2014, 20:14:11
    #47
    T50 nin kamera pek iyi degil gibi aklinizda bulunsun
  • 26-07-2014, 20:19:22
    #48
    T50 alırsanız kamerası çamur ucuz yapacaz diye pert etmişler telefonu general mobile discovery daha iyi t50 den birde disvocery 2 çıktı 2 telefondan kat kat daha iyi 899 fiyatıda uygun öneririm...
  • 26-07-2014, 20:43:16
    #49
    Turkcell 'den telefon almak parayı çöpe atmak resmen. Discovery 1 senelik telefon hala güncelleme geliyor 4.4.2 de geldi Discovery kullanıcısı olarak kesinlikle Discovery diyorum hatta biraz bekleyin Discovery 2 çıkıyor onu alın almışken.
  • 26-07-2014, 20:45:07
    #50
    Discovery 2 888tl fiyat etiketiyle satışa sunulucakmış aceleniz yoksa
    http://shiftdelete.net/general-mobil...deo-53799.html
  • 26-07-2014, 22:30:00
    #51
    Üyeliği durduruldu
    T50 Hocam turkcell bu sefer başardı
  • 26-07-2014, 22:47:21
    #52
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T50 daha iyi duruyor özellik olarak, ancak kullanan çok fazla olmadığı için net bilgimiz olmuyor tabi.

    Discovery için kronik hatalar dışına çok fazla sıkıntı yaşanmıyor. Arkadaş çevreniz telefonunuza = işaretini mesaj olarak göndermeyi öğrenirse sıkıntı olmaya başlar.
    Neden bu isaret sıkıntı cikariyor?

    Mesajinizi sonradan gordum
    GM FOX cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 27-07-2014, 02:09:38
    #53
    Kurumsal Üye
    gurh4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bu isaret sıkıntı cikariyor?

    Mesajinizi sonradan gordum
    GM FOX cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Yazılımsal bir bug olsa gerek. Muhtemelen yenilenen sürümlerde sorun ortadan kalkacaktır.
  • 27-07-2014, 02:17:24
    #54
    O fiyat aralığında, Motorola Moto G var ben onu alacağım birkaç gün içinde.