• 27-07-2014, 03:32:25
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    T50'yi öneririm.
  • 27-07-2014, 03:39:28
    #56
    08.08.2014 Tarihinde Discovery 2 çıkıyor, kesinlikle bekleyip onu alın hocam, bende şahsen öyle yapacağım fiyatı da çok uygun 888 TL.
    İncelemesi:

    http://www.youtube.com/watch?v=dKYsBvkXyx4
  • 27-07-2014, 12:45:18
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hepinize değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim.
  • 28-07-2014, 16:34:58
    #58
    T50 kullanıyorum kesinlikle almalısın avantajları Dolby ses kalitesi, ekran boyutu, kamerası. Birde iphonedaki gibi bir asistanınız var ama daha beta aşamasında.
  • 30-08-2014, 19:15:04
    #59
    Platin üye
    Asus zenfone 6 modeli, 6 inç, çift simli ve 799tl


    Sent from my iPhone using Tapatalk