GMD'den bi cacık olmaz çünkü piyasada satılan her 3 ürünün en azından 1 tanesi sıkıntılı.

Turkcell T50'de önermem.

LG Nexus 4 derim.

Android kullanma gibi bir zorunluluğun yoksada iPhone öneririm tabiki.