Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
T50'yi inceledimde tasarımı felan çok hoş, keşke ram'i 2GB felan olsaydı.

Bu iki cihaz arasında git gel yaparsan kesinlikle GM alma T50'yi al bence
Doğru diyorsun.
Teşekkür ederim.