gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
T50 dediğiniz gibi pek güncelleme olacağını düşünmüyorum
Güncelleme konusunda sıkıntı olmayacağını bilsem dakika düşünmem almak için.

metehanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
discovery almıştım 5-6 ay önce, şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım gayet iyi telefon.
Discovery güzel telefon evet, ama bir kaç sorunu var diyorlar birde T50 çok çekici.

NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
T50 kullanmadım ama çok çekiyor beni kendine
İşte anlatmak istediğim bu. Her açıdan T50 oldukça çekici. Baktığında fark yaratıyor.

Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GMD'den bi cacık olmaz çünkü piyasada satılan her 3 ürünün en azından 1 tanesi sıkıntılı.

Turkcell T50'de önermem.

LG Nexus 4 derim.

Android kullanma gibi bir zorunluluğun yoksada iPhone öneririm tabiki.
Bütçem olsa iPhone alırım zaten.
Nexus 4'e baktım da 900-1000 lira o civarlarda. Benim bütçem taş çatlasın 800.