T50 dediğiniz gibi pek güncelleme olacağını düşünmüyorum
Güncelleme konusunda sıkıntı olmayacağını bilsem dakika düşünmem almak için.
discovery almıştım 5-6 ay önce, şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım gayet iyi telefon.
Discovery güzel telefon evet, ama bir kaç sorunu var diyorlar birde T50 çok çekici.
T50 kullanmadım ama çok çekiyor beni kendine
İşte anlatmak istediğim bu. Her açıdan T50 oldukça çekici. Baktığında fark yaratıyor.
GMD'den bi cacık olmaz çünkü piyasada satılan her 3 ürünün en azından 1 tanesi sıkıntılı.
Turkcell T50'de önermem.
LG Nexus 4 derim.
Android kullanma gibi bir zorunluluğun yoksada iPhone öneririm tabiki.
Bütçem olsa iPhone alırım zaten.

Nexus 4'e baktım da 900-1000 lira o civarlarda. Benim bütçem taş çatlasın 800.