Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S4 Mini kullanıyorum.

O bütçeye o cihazı öneririm ve hatta şu konudan öneririm

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...z-3-aylik.html
Benim çevre sülale hepsi Samsung Galaxy serilerini kulllanıyorlar.
Ben biraz farklı olmak istiyorum alışılmışın dışına çıkmak gerekiyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:05:47 -->-> Daha önceki mesaj 14:04:28 --

Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu fiyata düşünmeye gerek yok, T50. 4G var cihazda, internet bağlantı hızı çok yüksek. Çift taşıyıcılı internet teknolojisi ile (hatta yakında üç taşıyıcı olur) çok hızlı bağlantı kurarsınız.

Teşekkür ederim görüşünüz için.