• 01-07-2014, 13:36:00
    #1
    Askerlik icin kasim ayinda gitmek nasildir? Iyimidir kotumudur? Direkt kış sogugunu cekmek disinda kisa donem bu arada.
  • 01-07-2014, 13:55:51
    #2
    Googital.com
    Soğuk olması eksi ama, Gündüzler kısa, geceler uzun, su gibi geçer zaman.
    Askerde kışın daha çabuk geçiyor.
  • 01-07-2014, 13:59:13
    #3
    askerliği bilmem de aşk başkadır kasımda
  • 01-07-2014, 14:09:58
    #4
    askerlik te başkadır. 2 battaniye ile nöbet tutarken gözümüzden yaş geldiğini bilirim. neresi çıkacağına bağlıdır.
  • 01-07-2014, 14:12:44
    #5
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik icin kasim ayinda gitmek nasildir? Iyimidir kotumudur? Direkt kış sogugunu cekmek disinda kisa donem bu arada.
    bende kasımda gittim 2 kış görüyorsun ama vakit çabuk geçer.
  • 01-07-2014, 14:15:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben Eylül'de gittim, kışın askere gitmek çok mantıklı. Acemi birliğinde örneğin yağmur yağsa direk anfiye alırlar TV izlersin Usta birliğinde yağışlı havalarda içtima olmaz ki gidince anlayacaksın ne illet bir şey

    Ayrıca eğer bu Kasım'dan bahsediyorsan hemen başvur bir an önce gidip aradan çıkartmakta yarar var.
  • 01-07-2014, 14:17:35
    #7
    Tertip olarak 1. 2. 3. 4. bı farkı yok sanıyorum?

    Tesekkurler yorumlar ıcın. Bu hafta ıcı basvuracagım hayırlısıyla insallah. Kasımda gıtsek 6 ay sonra mayısta gelrıız ınsallah. Uzun donecıkarsa ayvayı yedık ztn
  • 01-07-2014, 15:27:33
    #8
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tertip olarak 1. 2. 3. 4. bı farkı yok sanıyorum?

    Tesekkurler yorumlar ıcın. Bu hafta ıcı basvuracagım hayırlısıyla insallah. Kasımda gıtsek 6 ay sonra mayısta gelrıız ınsallah. Uzun donecıkarsa ayvayı yedık ztn
    müdür sen niye bu kadar korkuyorsun
  • 01-07-2014, 15:29:27
    #9
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tertip olarak 1. 2. 3. 4. bı farkı yok sanıyorum?

    Tesekkurler yorumlar ıcın. Bu hafta ıcı basvuracagım hayırlısıyla insallah. Kasımda gıtsek 6 ay sonra mayısta gelrıız ınsallah. Uzun donecıkarsa ayvayı yedık ztn
    subay olmaya o kadar da olumsuz bakma derim. en fazla 3 ay sıkıntı çekersin. ben 4 ay günde 8 saat nöbet + iştimalar komple + merasim takımı vs alayı ile uğrasırken uzun dönem yapanlar aksam 5 oldu mu evine gidiyodu iyi parada kazanırsın tavsiye edeirm