Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerlik icin kasim ayinda gitmek nasildir? Iyimidir kotumudur? Direkt kış sogugunu cekmek disinda kisa donem bu arada.
bende kasımda gittim 2 kış görüyorsun ama vakit çabuk geçer.