Konu
Kasim'da askerlik nasildir?
01-07-2014, 14:12:44
#5
Skulloger
Maharaja adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerlik icin kasim ayinda gitmek nasildir? Iyimidir kotumudur? Direkt kış sogugunu cekmek disinda
kisa donem bu arada.
bende kasımda gittim 2 kış görüyorsun ama vakit çabuk geçer.