Ben Eylül'de gittim, kışın askere gitmek çok mantıklı. Acemi birliğinde örneğin yağmur yağsa direk anfiye alırlar TV izlersin

Usta birliğinde yağışlı havalarda içtima olmaz ki gidince anlayacaksın ne illet bir şey
Ayrıca eğer bu Kasım'dan bahsediyorsan hemen başvur bir an önce gidip aradan çıkartmakta yarar var.