kisa donem bu arada.
Kasim'da askerlik nasildir?
28
●4.890
- 01-07-2014, 14:09:58askerlik te başkadır. 2 battaniye ile nöbet tutarken gözümüzden yaş geldiğini bilirim. neresi çıkacağına bağlıdır.
- 01-07-2014, 14:12:44bende kasımda gittim 2 kış görüyorsun ama vakit çabuk geçer.Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2014, 14:15:18Üyeliği durdurulduBen Eylül'de gittim, kışın askere gitmek çok mantıklı. Acemi birliğinde örneğin yağmur yağsa direk anfiye alırlar TV izlersin
Usta birliğinde yağışlı havalarda içtima olmaz ki gidince anlayacaksın ne illet bir şey 
Ayrıca eğer bu Kasım'dan bahsediyorsan hemen başvur bir an önce gidip aradan çıkartmakta yarar var. - 01-07-2014, 15:27:33
- 01-07-2014, 15:29:27subay olmaya o kadar da olumsuz bakma derim. en fazla 3 ay sıkıntı çekersin. ben 4 ay günde 8 saat nöbet + iştimalar komple + merasim takımı vs alayı ile uğrasırken uzun dönem yapanlar aksam 5 oldu mu evine gidiyoduMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi parada kazanırsın tavsiye edeirm

