Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tertip olarak 1. 2. 3. 4. bı farkı yok sanıyorum?

Tesekkurler yorumlar ıcın. Bu hafta ıcı basvuracagım hayırlısıyla insallah. Kasımda gıtsek 6 ay sonra mayısta gelrıız ınsallah. Uzun donecıkarsa ayvayı yedık ztn
müdür sen niye bu kadar korkuyorsun