• 05-07-2014, 01:50:50
    #19
    Bende tecili bozdurdum kısmetse bu kasımda gideceğim. Hiç aramadım sormadım hayat şartları bizi askere gitmeye yöneltti.
  • 05-07-2014, 01:56:06
    #20
    Askerlik yazın sıcakta daha zor geçer hem gündüzler uzun olduğu için günler geçmek bilmez, kasım ayında 4 tertip git sen, bakma milletin 4 tertip g*t tertip dediklerine onlar zamanında çekememezlikten dolayı çıkan söylentiler.
  • 05-07-2014, 02:15:06
    #21
    92 4 gittim 2 kış 1 yaz gordum emin ol yazdan iyidir yazın o kumda çamurda koşup egitim yapmakdan bi yerleriniz donsun daha iyidir.. 4 devreye g.t devre derler askerlik arasında
  • 05-07-2014, 03:10:39
    #22
    Üyeliği durduruldu
    4 devre g*t devre muhabbeti nedir arkadaşlar ? ben de kasımda gitmeyi düşünüyorum tecili bozduracağım , fakat kasımda gitmem için en geç ne zaman başvurmalıyım?
  • 05-07-2014, 03:15:49
    #23
    acemi birliği için kış ayı daha iyi yazın sıcağın altında o botlarla 1 ay yanaşık düzen eğitimi ızdıraptan öte bişeydir
  • 05-07-2014, 03:17:29
    #24
    Kasımda Uzun Dönem yapıcam bırakta ben düşüneyim hocam yine kısa dönemmişsiniz.
  • 05-07-2014, 11:15:11
    #25
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 devre g*t devre muhabbeti nedir arkadaşlar ? ben de kasımda gitmeyi düşünüyorum tecili bozduracağım , fakat kasımda gitmem için en geç ne zaman başvurmalıyım?

    1 devre mis devre, 2 devre pis devre, 3 devre piç devre,4 devre gt devre
    askerliğin tatlı muhabbetlerindendir bu mevzu
  • 05-07-2014, 15:41:01
    #26
    Hayirli Teskereler :-)
  • 05-07-2014, 15:54:35
    #27
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmemek için elimden gelen herşeyi yapıyorum ben Paralı yüksek lisans yapıyorum, yıllık 4.2 k para ödüyorum, hayırlısıyla bi bedelli çıksaydı
    Zengin adamın hali başka tabi