Konu
Kasim'da askerlik nasildir?
05-07-2014, 03:15:49
#23
LG700
acemi birliği için kış ayı daha iyi yazın sıcağın altında o botlarla 1 ay yanaşık düzen eğitimi ızdıraptan öte bişeydir