tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 devre g*t devre muhabbeti nedir arkadaşlar ? ben de kasımda gitmeyi düşünüyorum tecili bozduracağım , fakat kasımda gitmem için en geç ne zaman başvurmalıyım?

1 devre mis devre, 2 devre pis devre, 3 devre piç devre,4 devre gt devre
askerliğin tatlı muhabbetlerindendir bu mevzu