Kasim'da askerlik nasildir? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kasim'da askerlik nasildir?
28
●
4.890
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kasim'da askerlik nasildir?
1
2
3
4
08-07-2014, 12:13:01
#28
kursun23
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hüzünlüdür
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
08-07-2014, 12:15:33
#29
netadam
Kasımda aşk başkaysa , askerlik bambaşkadır.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler